Nobody said it was easy.

Gjorde bort mig totalt idag. Missade både skola, UM och Jobbet. Värst är ju jobbet för då svek jag ju mina medarbetare. Väntar ett hemskt samtal ifrån min chef, hoppas till tusen att jag inte får sparken för mitt jobb är helt jävla underbart.

Annars har jag väll vänt deppdagen till något småproduktivt iaf. Har pluggat en del, har bara ca 120arbeten kvar att göra nu.. Har även uppdaterad och bildbombat bloggen. Men mycket tjat om uppdatering har det varit, sååå nu är det kirrat.
Funderar även på att dra en pluggvecka. DVS inte träffa någon, utan ta med allt plugg till stadsbiblioteket varje dag efter skolan och försöka bli klar med lite grejer. Har så lätt att prioritera Johan, men måste verkligen prioritera det här. Så Plugg och sömn ska jag fokusera på. ååhujeda mig.
Men det blir nog bra. Bara jag blir frisk ifrån denna förbaskade förkyldning först. Det är helt sjukt hur man kan vara så förkyld. Har seriöst ONT i ansiktet?! tror snoret har invaderat min hjärna. nice.

Sen måste jag beställa ny tid på UM, och även åka upp till vällingby och beställa tid hos sjukgymnasten. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag ramlade på jobbet för en och en halv vecka sedan. Tja, mitt knä är inte så mycket bättre så måste kolla upp det. Samtidigt ska jag kolla min rygg som jag skjutit upp i typ.. 5 år. Känns mindre bra, men antar att det måste göras. Kan samtidigt köpa ny lindningstejp och lära mig hur man lindade knän igen. Behöver fortfarande göra det ibland. Jag är inte en viking.. oh no.
Nej men nu ska jag fortsätta skriva på psykologin.. hahha Pussss

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0