You don't need to change, if you just are..

Vaknade upp hos Johan, Söndag. Sprang hem och packade jobbet, och rushade iväg till tåget. Missade självklart det men äsch det var galet fint väder så jag satt och njöt på Spånga station.
Jobbade ifrån 3 till 9, och fick ett mess av Johan som sa att han bakat scones. Vilket gjorde att det enda självklara valet för mig var att åka hem till honom efter jobbet, så det gjorde jag!
Vi hade en mysig kväll, och på något sätt så däckade vi i sängen. Och där vaknade jag upp imorse.. otippat.
Aja, har inte sovit så bra med någon på VÄLDIGT länge.. jag kan inte ens minnas att jag vaknade upp under natten.. eller jo jag vaknade vid 5tiden för att jag frös, tänkte "oj, vad mycket klockan är" och sen somnade jag om direkt! haha<3
Mysig natt iallafall, sen fick johan dock dra upp mig ur sängen imorse.. haha jag är hemsk på morgonen.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0