The wind is in, the wind is in our HEARTS.

Bra dagar.
De senaste dagarna har nog gjort mitt lov värt.

I Torsdags var Tichna hos mig. Har saknat henne grymt mycket, och är glad att hon är hemma.Vi gjorde allt det där vi brukar, och pratade nonstop tills klockan blev runt 11 och hon åkte hem. Det är sådana dagar som man verkligen underskattar så sjukt mycket, och kärleken är översvämmande.
Och samma kväll(?) kom johan över och sov hos mig, första gången faktiskt. Mysigt som fan var det. Vi satt och tittade på Live at apollo, vilket är ett guldkorn i vardagen.

I Fredags Var jag och fikade med Simon i stan. Han hörde ingenting för att han övat så mycket under lovet.
Även fast man ska lägga ned mycket tid och enrergi på sin musik måste pojken lära sig att beärska sig. Men efter några timmar och kaffe blev hörseln bättre och vi hade några riktigt bra diskussioner han och jag. Träffade även sofia som spontanpiercade sig. Fint blev det, om än lite svullet.

Sedan på kvällen var jag hos Annica, och alex kom även över efteråt eftersom han var i vällingby. Världens mysigaste chillkväll. Med skratt och tårar, serioustalk och mindre serioustalk, kärlek på hög nivå, och förtroendet för varandra är rörande. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er, ni är så grymt fina båda två. Tiden gick, och helt plötsligt var klockan 4. Vi hade kunnat fortsätta forever, men alex hade inte packat än och Annica skulle upp och träna dagen efter. Så Annica skjutsade hem Alex, och jag åkte med. Sedan gick jag hem ifrån henne.
Tittade förbi hos johan också någon timme, eftersom jag sagt att jag skulle titta förbi. Somnade typ där, och ville verkligen inte gå. Tror att det finns mindre charmiga videor på mig i hans telefon nu. Men ÄSCH?!

Sedan har jag varit sjuk de senaste dagarna så har inte direkt orkat göra något. Men gick ut och pratade med martin lite igår kväll, och han jag johan och Gustav(f?) spelade risk mitt i natten. Fan, det var underbart att jag faktiskt orkade med det även fast jag var sjuk. Enda problemet var ju at tjag inte somnade förens 5 imorse.

Idag har jag sovit bort hela dagen, och pluggat resten. Men det känns okej, hoppas på att jag ska komma iväg till ikea imorn och sedan kunna plugga klart några psykologigrejer så att jag kan tenta av.

Puss och peace out!<3


Comments
Postat av: annica

Hjärtat, jag älskar att du skrev tre kommentarer på min blogg hehu tack för den kvällen, ni gör mitt liv helt<3

2011-01-10 @ 13:59:06
URL: http://annici.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0