You won't ever say whats on your mind, and this will end end end.

Gårkvällen började i katastrof. Att jag redan var irriterad på att J är helt hjärdöd oförstående, att när han ringde och ville träffas sa jag att jag kunde på ett villkor. Att han isf spenderade tid med mig, och inte med datorn, och mig i sitt rum. Så jag bad honom att ringa mig när han ätit, och gjort allt det där han ville göra på sin dator. Ringer han.. nej?
Dissar otroligt många erbjudanden om krog, och filmkvällar för att jag väntar på att han ska ringa.. men samtalet kommer aldrig.
Vid 9 tiden, 3 timmar senare alltså pratar jag med Victor på msn och får reda på att J ska till tumba. WHASSSI!?
Så ringer honom, och då är han redan i tcentralen. Hans enda ursäkt är att han inte fick tag på mig. Då surnade jag till ordentligt.
1. Han bor 5 meter ifrån mig, vad sägs om lite stake och komma över och säga att han fick bättre planer?
2. Var inne på msn, vilket han har både på datorn och mobilen
3. Mina mess gick fram till honom, så det var ju ren bullshit
4. Victor eller Nadja hade han kunnat messa, så hade de kunnat vidarebefodrat hans mess till mig.

Så som vanligt var det bara en så sjukt mycket bullshit.

Men iaf, moving on... Jag besämde mig att min kväll inte skulle gå till spillo, så messade Robin som jag bestämt med en vecka tidigare men dissat (pga av J) och vi bestämde oss tillslut för att dra ut. Med mig fick jag även Victor som hade tråkigt och Nadja och Thomas, som jag tidigare sagt att jag inte kunde träffa.

Robin var i tensta och tog tunnelbanan in, medans vi andra tog tåget. Problemet var ju bra att det var tekniskt fel i barkarby så det tog ungefär 20min längre än det borde.. hehhe sorry robin<3

Men tillslut kom vi till theodoras, och jag släckte min sorg med alkohol. hahha, nej men tyvärr är det sant.
Förade 4 tequilashots innan jag drog in, och hällde i mig en drink, en cider och tre godisshots på ungefär 30min. Fyfan vad jag mådde dåligt efteråt. Har aldrig varit full, aldrig spytt på fyllan, och aldrig varit i närheten av att vara bakis. Men någon gång måste ju vara den första.
Nej, men vi hade en mysig kväll. Robin var helt underbart söt och omtänksam, och utan Nadja hade jag aldrig tagit mig hem. Mkt prat, mkt cigg, mkt cheeseburgare hahah. Nejmen det var en mysig kväll. Synd bara att hela detta inlägg handlar om hur ledsen jag blev över J. Önskar verkligen att jag kunde skriva om hur underbar kvällen var igår ist.
Men ett stort tack till Nadja, Victor, Robin och Thomas<3


Är så himla trött på hela situationen. Ingen kommunikation whatsoever?
Vem gör något sådant egentligen, inte så man behandlar sina vänner.

Har stått ut med så mycket skit nu, för att du säger att du tycker om mig. För att du kysser mig, för att när du håller om mig om nätterna känner jag mig trygg.
Men börjar helt ärligt fundera på om det verkligen är värt det? Det är väl fan inte såhär det ska vara.
100%
40% av tiden är du underbar. Du är den där jag verkligen är kär i. Den som får mig på fall.
30% av tiden är du bara fett off, inne i din egna lilla värld, datorns värld eller bara helt borta.
20% av tiden är du ett SVIN. finns verkligen inget bättre ord att förklara det.
10% av tiden tänker du bara inte. Du tänker inte på vad du säger, och tänker inte på vad du gör.

Det betyder att 60% av tiden sårar du mig på något sätt.
det borde väl snarare vara så att du är underbar minst 60% av tiden iaf?
Och att jag borde bli glad, och en bättre människa när jag är med dig? Nu är det väl snarare tvärtom... Du är mitt nedåttjack och jag börjar inse att jag har ett osunt beroende. Och så ska det väl fan absolut inte kännas?


Comments
Postat av: elliot

ILY



det är bara att ringa om du vill prata det vet du? <3

2011-02-08 @ 11:31:03
URL: http://pusluspil.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0