God, this is all there is. All the worlds collide..

Hemsk hemsk dag.
Vaknade av att jag var tvungen att göra en lite recap på mitt spyende. Inte direkt my way to start a good morning.
Efter det har det varit säng soffaliggande hela dagen. Har seriöst inte kunnat äta eller dricka på hela dagen för att jag mått så illa. Har sedan även haft sjukaste mensvärken, vilket gjorde att varje gång jag andades kändes det som att alla pokemon kastade sina bästa attacker på mig SAMTIDIGT.
Att Johan var allmänt dryg, och knappt svarade på mina mess på hela dagen gjorde inget bättre. När han väl ringde och frågade hur jag mådde, lyssnade han inte ens på vad jag hade att säga.. Istället fick jag ankalgelser kastade på mig för att jag skulle jobba på söndag, och därmed missar födesledagsfika med hans släkt(?).
Tror även att han antar att jag ska vara med honom på måndagen, men han har inte frågat mig om jag vill det och besides så jobbar han då. Förstår mig inte på honom ibland.
Sen var jag tvungen att avboka med Annica för att min mensvärk hotade att döda mig. Vilket gjorde att vi inte kunde kolla våra awesome utstyrslar inför lördag. Det sög. Kunde inte heller träffa alex.. hatar allt.
Sen var jag tvungen att rusha upp till vällingby för att hämta ut mina p-piller. Ringde Johan för att se om han kunde kolla när de hade öppet. Han var efterbliven, och sedan sprang han och svarade i hemtelefonen och kom aldrig tillbaka till mig. Messade honom 10 min senare och frågade och då sa han att de stängde 7 (klockan va nu 20 i) vilket resulterade i en panikslagen sarah. Hade ju så jävulskt ont att jag inte kunde ta mig någonstans knappt, och insåg då att jag skulle vara tvungen att hämta ut mitt recept i stan.
Eftersom johan var så borta insåg jag att jag var tvungen att gå ned till mitt rum och sätta på datorn för att kolla upp tiderna själv. Tack och lov hade ett apotek öppet till 8 så jag tog mig långsamt men säkert till bussen. (mer långsamt än säkert dock). Jag, med min döda mage tog mig halvt gråtandes pga den underbara smärtan, till vällingby för att hämta ut mina p-piller. Så att jag skulle kunna börja ta dem nu istället för att vänta två månader till, så att VI slipper kondom. Verkar han på någotsätt glad/uppmuntrande? Svar: Nej.
Sedan insåg jag för en halvtimme sedan att jag dubbelbokad lördagen, så var tvungen att tacka nej till middagen jag skulle ha med tich på lördag.
OCH till råga på allt så började mamma klaga på att jag använt det nya brödet istället för det gamla.
HON låg och sov, och jag tänkte att jag kunde väl lika gärna göra mat så att det räckte till båda när jag ändå höll på. JAG gjorde en sjuk kraftansträngning och lagade iordning brödet i ungen (med soppa) och det enda hon gör är att klaga på att jag gjorde fel. Tog den nya förpackningen för HENNES skull eftersom det bara fanns 4 bröd kvar i den gamla. Och ändå klagar hon.. inte "åh, tack sarah för att du gjorde mat till mig med" utan klagomål. Och sen så undrar hon varför jag är så "bitter" idag.

SKIT DAG. Och jaaa, jag har säkert massor av PMS men det skiter väl jag i?!
Johan har ändå varit apdryg, och inget har gått som jag vill. Har kräkts och gråtit och har inte träffat mina favoritmänniskor. Livet suger.
Och nu mår jag illa IGEN... orkar inte.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0