And then I just breath.

Träffade underbaraste igår, mer om det kommer när jag sitter vid min egna dator.
Sov hos Johan, lika mysigt som vanligt.. och vi hade segmorgonen Nr.1 och jag var nära ett ångestanfall. Blev skit sur på att Johans dator var seg, vilket resulterade i att jag slogs i luften och typ grät. Vid typ halv 4 lyckades jag ta mig upp ur soffan och hans famn, och stapplade mig till bussen.
Mötte upp med Tobbe på tåget, och det var underbart att se att han mår "bra" efter operationen<3
Vi åkte till Södertälje... (Herregud), där vi hämtade upp ett spel, kollade på ankor, och frös. Sedan åkte vi tillbaka mot civilisationen, men nu hade vi minipicknick med oss i form av Selecta smått och gott.
Sedan bar det av hemåt där jag lyckades trycka i mig pommes och bea, bra då.. men nu känner jag hungern återvända. Ska väl så småningom sova.. hellre snarare än senare. Johan ska bara bädda sin säng, han står och läser det jag skriver nu så jag hoppas att den subtila hinten går fram ;)

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0