I'm singing in the rain... Kom igen nu Norrviken!!



Vi ska spela en fransk låt på Folkmusik Ensamblen.. vet inte riktigt hur det gick till.
Mysig killkväll igår, pasta carbonara, kakor, te, super nintendo, fint prat, Bang, sång, slappen klockan 21, tv, valprat, simons kuk snopp, arvid med jackkillt, jonas dryghet, heshet, alla skrek, springa till tåget, kaos att ta sig hem. Mys<3
Sov även hos Johan igår, vilket var ganska underbart. Däremot är jag typ sjuk nu. Att skrika, springa runt mitt i natten när det regnar och sedan inte sova ordentligt är inte my cup of tea. så nu ligger jag här och vill inte röra mig.. borde dock ta mig till ett bibliotek snart för att rösta, orkar inte med trängseln och paniken imorgon.. eller?
 I knew I should have voted yesterday!
Imorgon ska jag nog fika med nadja.. vi får se hur det blir. Saknar henne.
puss.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0