You've got your profits, and your' meth.

Just nu vill jag ha sommar.
Vill även cyckla tandemcyckel i Amsterdam.
Och äta mjukglass under något mysigt träd med en kär vän.
Vill ta in på ett Cafe och parta loss hela natten.
Ne fan, sommar och amsterdam skulle inte sitta helt fel.


Min kära moder satte sig ned och berättade för mig hur trött och livlös jag såg ut idag.
Hon frågade;
Sover du ordentligt? Svar: nej.
Äter du ordentligt? Svar: Jadå.
Äter du något med näring? Svar: ehm.. Nej.
Går du i skolan? Svar: njae.
Kommer du upp på morgonen? Svar: Nej
Har du slutat röka? Svar: Nej.
OSV OSV.

Så nu har vi konstaterat att ett mål om dagen och ca 5 timmar sömn inte är något bra. Och att jag måste se till att bättra mig. Är svart under ögonen, mina naglar går av, jag förlorar hår, och har blåmärken äverallt. Till råga på allt fryser jag 24/7. Fattar inte vad som hänt, men näringsbrist har jag iallafall. Epic.






Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0