We have a reason.

Är så lycklig.
Under omständigheterna.
Drog hemifrån, behöver en andningspaus.
Robin sov över här hos mig och Nadja. Mysigt.
Nadja och jag bor ihop atm. Det är Word.
Ett barn på simningen simmade för första gången idag utan sin mamma. Jag var stolt.
Jag fick en dryg utskällning idag. Förstörde nästan min dag.
Åt Cheeseburgare med Nadja och Arvid. Trevligt.
Snart kommer Robing hit, och sover med mig. Underbart.
Nadja städade lägenheten. Jag älskar henne.
Och hon är bäst på alla sätt och vis. även fast hon sitter och sjunger asfalskt atm.

Comments
Postat av: elliot

tycker att jag får hälsa på <3

typ imorgon <3 jag har tråkigt!



du är så fantastisk :) <3

2010-10-10 @ 17:49:07
URL: http://pusluspil.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0