Vi tar en paus och lämnar rummet.

Sitter just nu i sängen och tittar på när Nadja fixar sig. Blir lika förundrad varenda gång, hon är så himla vacker. Inte "åååh så söt" och inte "shiit vad sexig" utan rätt och slätt vacker. Blir galen på att hon inte inser det själv.
Nu lade hon sig brevid mig, inställd på att inte gå ut. Tror att hennes energi tog slut med tanke på att hon sprungit runt hela morgonen, dansat, skrattat, kirrat sitt cv och varit allmänt cp.
Själv har jag ingen energi alls, har iallafall ätit frukost idag.. första gången på evigheter. Köttbullar i tortilla bröd(y) jag och Nadja var nöjda.

Vi bor tillsammans atm. Det går bra, och det är skönt att ha hene här. Hon förstår mig som ingen annan, och samtidigt låter hon mig inte vara cp.
Robin har varit här i helgen också, men nu är han keff och svarar inte. Har även jobbat hela helgen.
Lördagen= Bajs.
Södagen= Nice.

Aja, ska gå och göra sällskap med Nadja nu. Sen ska vi fixa lite och kanske dra till mig. Får se vart ödet för mig.
lol.
fred ut!

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0