Nevermind me.

Beslutsångest!
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.
  • Dra ut och fira Jessie
  • kolla med några vänner om de ska till HarryBJ
  • Dra över till Johan och äta Ben nJerry och titta på film
  • Dra till Micke och hänga med honom och Tobbe
  • Ringa tichna och kanske dra dit
  • Kolla med lite folk om de vill komma över på mys/chillkrök kväll
Aa, det är allt jag har att välja på atm iaf. Vill egentligen nog bara ligga hemma, men det har jag gjort hela dagen. Vilket känns helt åt helvete.. Borde göra något med mitt liv egentligen Haha men just idag orkar jag inte. Känner mig ensam, fast jag egentligen inte har andledning till det. Jag antar att allt som händer, händer pga av en själv. lol.
Känns bra att jag alltid väljer fel val. Kul.

Comments
Postat av: elliot

du skulle bjudit över mig på myskrök ju <3

det hade vart galet najs ;) <3 miss you !! <3

2010-10-16 @ 17:35:15
URL: http://pusluspil.blogg.se/
Postat av: Kassandra

Enkel blogg du hade :)

allt bra?

2010-10-22 @ 21:14:40
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0