Myskväll.. nope.

Meningen att det ska vara myskväll ikväll, det är ju lördag.
Hade velat ha honom här, godis och en bra film. Men så är inte fallet..
Istället kom jag nyss hem ifrån jobbet, lagade iordning frukost och funderar på att sova nu eftersom jag ska jobba imorn också.
Nadja mår inte bra, jag mår inte bra.. Livet leker. Eller?

Träffade älskade Tichna häromdagen dock. Vilket nog kan varit det värdaste jag gjort på länge. Vi pratade om allt och inget som vanligt, och ajg hjälpte henne att "shoppa" haha. Snart åker hon och det suger. Vill inte ens tänka på det. Tror att jag programerat mig själv att inte tänka på det. Därför jag inte riktigt fattat det än. Men ÄSCH! hon har varit borta typ såhär länge förr.. nästan iaf. Vi klarar oss alltid.

Igår var mysigt tills nattens kaos, men jag är fortfarande irriterad på mig själv. Irreterad över att jag är så otroligt rädd att bli sårad att jag avslutar vänskaper innan de knappt börjat. Och den här gången gick det verkligen åt helvete. Pms cheyen eller vad?

Aja, ska väl sova nu antar jag, och typ... drömma om min fina myskväll osm inte blir av.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0