It took seven days for me..

Har äntligen släppt dig. Och jag kan inte beskriva hur skönt det är.
Den sista månaden har jag verkligen tänkt så oerhört mycket.. Har tänkt om jag verkligen var kär eller bara besatt. Besatt i tanken på dig, eller på dig som jag vill att du ska vara.

Du utnyttjade mig på så många sätt, att när jag ser tillbaka på det så får jag impulser till att spy. Spy ut allt den äckliga och smutsiga energin du la på mig.
Därför, är det så underbart att jag inte längre försöker intala mig själv att jag tycker om dig. För det gör jag inte, inte mer än vän iallafall. Så skönt att få lägga ifrån mig besattheten att ändra dig, att få dig. Och när det kommer till kritan utnyttjade väl jag dig exakt lika mycket som du gjorde mig. När du var ensam kom du till mig, och jag tyckte inte jag förtjänade mer än så.
Hah, är så glad att jag har så starka och underbar vänner som jag har. Som varje dag får mig att förstå hur lyckligt lottad jag är.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0