I think I'm just a little bit...

Efter flera somnlösa nätter, då sömnen vägrat komma och sedan invaderat min dag var det skönt att komma iväg till skolan. Fick känna mig lite normal i sisådär en timme.
Lektionen tillbringades till att sjunga Je'mapelle(spell?) haha, ingen av oss är speciellt bra på franska.

Nadja flyttade ut häromdagen, och jag har inte riktigt orkat ta tag i lägenheten, så just nu flyr jag igen. Flyr tillbaka hem där det alltid finns mat och en katt som faktikst vill hålla mig sällskap utan krav.
J var hos mig igår, dock utan cigg men jag antar att det faktiskt inte var det viktigaste. Det var mysigt men jag kan inte sluta tänka på att allt skulle kunna vara så annorlunda om jag slutade vara den jag var och tog för mig lite mer. Skulle vilja vara den där tjejen som andra tittar på och tänker "shit, hon är fan helt underbar. Önskar att jag var lika modig/duktig/snygg". Men det är jag verkligen inte.. snarare så att jag tittar på alla andra och önskar att jag hade minst en egenskap ifrån alla. Men jag antar att det bara är mänskligt.

Tillbringade några timmar med Arvid idag dock. Asmysigt. Vi spelade spel, lyssnade på bra musik och åt muffins<3 Det behövde jag verkligen, TACK!

..

Funderar verkligen på att skapa en ny blogg. En positiv blogg, en blogg man blir glad av att läsa. Där jag uppdaterar bilder och små guldkorn ifrån mitt liv. Så kan jag ha den här om sidan.. Så att inte alla jag känner kan läsa mina djupaste tankar och funderingar. Börjar ärligt tycka att det är jobbigt. Denna blogg är ju egentligen mest tänkt för mig och mina närmaste.
Aja, antar att en ny blogg skapas när jag få en liten digitalkamera jag kan ta med överallt. Och när jag väl skaffar mig ett liv värt att dokumentera! haha.
Puss

Comments
Postat av: Arvid

Jag blir glad av att läsa den, faktiskt. >:D

2010-10-22 @ 22:56:47
Postat av: elliot

vi måste ses snart asså <3

jag blev skitglad att du ringde mig igår :) <3<3



2010-10-24 @ 14:29:25
URL: http://pusluspil.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0