Genom hålet i mitt hjärta.

N och C ligger i min tempursäng atm, de stör mig. Nadja fnittrar och jag är på dåligt humör.
Jag vill bara köra handen igenom en vägg och hoppas på att den bryts. Ungefär så irriterad på tillvaron är jag atm. Rolig tjej att umgås med? Svar: Nej.
Varför omger jag mig med fittor?! nej jag syftar inte på N nu. Älskar henne.
Men DU!? Vad fan har jag gjort för fel egentligen. Är det mig det är fel på eller är ni bara fittor hela bunten?
Tror fan på det sistnämnda.

Aja, Arvid hade suit idag. Jag är stolt som fan. Det gjorde seriöst min dag. Det och att träffa tichna.
Efter det har det bara gått käpprätt åt helvete.
Och du har ju inte hjälpt till. du som annars bruklar få mig gladare än någon annan. Kul. Jätte. Mums. Sex?

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0