But my brain knows better.

Borde... så många borden och måsten.
Är trött på dem, och är trött på alla begränsningar det skapar.
Skulle just nu ge allt för en riktig partykväll, Träffa människor man inte vanligtvis hinner träffa. Supa sig redlös full bara för att dagen efter må skit men sedan se alla sjuka bilder på facebook och inse hur rolig kvällen verkligen var. Inse att man kanske borde andvänt kondom och kanske inte rökt alla de där 4 paketen cigg. Ha minnesluckor och inte riktigt veta vart man spenderat dedär 500kronorna.
    Patetisk tanke, patetisk önskan.. Men ibland är jag lite outside the box och vill ha sådant som jag annars bara tycker är HELT jävla fel och meningslöst.
Jag har ett jobb. Är upptagen lördagar och söndagar. Visst mina fredagar är ju öppna, men kan inte riktigt göra något då eftersom jag måste vara 110% på topp på lördagarna. Det blir så när man jobbar med barn.
Och onsdagar då? NÄ jag pallar inte.
När blev jag såhär tråkig och arg hela tiden? förstår inte riktigt hur det gick till, men jag har saktat ned. I mina nyårslöften för 2011 står "bli party och rolig" med. För jag orkar inte vara den trötta, bitterfittan längre. Så jag antar att jag ska börja göra något med mitt liv.

Comments
Postat av: Nadja

äntligen

2010-10-24 @ 20:11:57
URL: http://msvicious.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0