And, the worst part is there's no-one else to blame.

Massor av saker har hänt sedan jag sist skrev.
Min CTRL knapp på datorn har ramlat av.
Jag har inhandlat världens finaste kavaj, och galet mycket mer på Secondhand.
Har fått höra att jag är snygg av Polaren Per (alkisen i björnsträdgård).
Har fikat med Sofia på Blå lotus, och haft många underbara promenader med henne.
Har delat bra luft, och pratat om världen med Mi cake.
Jag har tagit bort mitt röda nagellack och gått utan i 2 dagar.. Fast ska måla om dem om 10min.
ALEX ÄR HEMMA I STHLM, så har självklart träffat skäggmannen himself.
Har bytt bena, har inte emo/sidbena längre utan en lite fränare.. typ mittbena.
Har lyckats skita i att ** är en fitta, och gått vidare med mitt liv.
Har nästan trappat ned på cancermedlet... Men bara nästan.
Börjat prata random med R som är sjukt trevlig, fast cp haha.
Jag och baby har planerat våran "tripp" till London.
Och jag har börjat planera min ekonomi för exakt det.
Jag har inte Återfallit en enda gång den senaste veckan.
Arvid och Simon är världens sötaste, och kom in och väntade på mig häromdagen.
Har knappt varit i skolan, men försökt mitt bästa för att jobba.
OSV OSV.

Bilder ska försöka kirras.
Fred ut!<3


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0