Am I alone in this?

Okej.. Nu sitter jag med VÄRLDENS dilemma. Borde väl inte klaga eftersom folk dör i svält och krig, men detta är mitt egna lilla personliga i-lands problem, k?
Jag funderar på TVÅ saker.
1: Ska jag färga om håret? Hm.. asså. Saken är ju det att jag egentligen vill ha den kopparfärg jag har nu. Men förra färgningen misslyckades så totalt, att jag fortfarande har en hemsk hemsk hemsk utväxt.
Jag har ju verkligen inte råd att köpa en till färg, vilket gör att endast två alternativ återstår. Färga inte, och gå runt med äcklig utväxt ELLER färga rött.
Röd hårfärg har jag ståendes hemma, och ingen vill ha den. Så skulle kunna dra igenom den egentligen. Och eftersom det då kommer bli mörkare rött än vad jag har nu, så kommer det ju dölja min fina blonda utväxt?!<3
Okej.. alla som läser det här kommer säkert bara "FML bestäm dig bara fruntimmer", eller inte fatta varför jag inte direkt kör på den röda. Och jag ska förklara det, 2 orsaker faktiskt..
1, är inte säker på om Rött verkligen passar mig bra, med tanke på att jag är så "rödhudad"
2, skolfoto imorn, och om färgen råkar bli VÄRSTA sjuka typ lilaröda så kommer jag bli ihågkommen som cheyen med kefft hår.
Åh.
what to do what to do.. ska nog ringa Nadja och fråga!




2; Jag funderar ärligt på att pierca mig. Fick ett sjukt ryck igår efter för mycket nikotin och cola...
Nej men, ärligt har funtat på labret länge, samma sak med septum. Men septum skulle verkligen inte passa på mig numera, fungerar inte till min "sötchey_96 stil" ehm.. Men en labret? Ja? Nej?
Åh. ska nog skriva det här på facebook.. jag menar inget är ju officiellt förens det står där, och folk kan ju inte messa och säga vad de tycker längre. Känns som att facebook är typ den förlängda armen som ska rädda en när man druknar. psssh.

 


Comments
Postat av: elliot

jag ska pierca labret när jag fyller 18 ;P för min kära mor är keff och låter mig inte innan :<

men jag tror du skulle passa i det !

2010-10-08 @ 17:26:16
URL: http://pusluspil.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0