A bit from here - amazing

NAAAADJA HAR FÅTT JOBBBB!!

Ett steg närmare London Baby!<3
HHA, jag är trött som fan. Och osminkad. Alla gillare!
Nejmen, Nadja höll om mig igår när jag grät. Hon typ tvingade fram tårarna som hon visste att jag bar på. Åå så poetiskt det där lät.. lol.
Fick panik över att bli utnyttjad.. igen. Orkar inte det, hoppas att det bara är jag som inbillar mig.

Vi vek ihop alla våra kläder och sorterade in dem i garderoben igår, nu känns det verkligen som om vi bor ihop på riktigt. Vi övar inför london, och det går riktigt bra! Nu funderar vi på om vi ska städa ihop här, och kanske ha mys/film kväll på fredag! Det skulle behövas, men vet redan nu att du inte vill komma vilket suger.
Nu sitter jag och hostar, och Nadja garvar åt mig. Inte okej när hon själv låter som en iller på anfetamin 24/7.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0