I never meant to make you doubt this.

Hemma ifrån veckan i Wales. Saknar det redan!
En lång updatering med bilder kommer, när jag laddat in dem och har ork och tid.

Står inför valet;
1. Hoppa av skolan och Jobba.
2. Börja läsa distans (Ska ha samtal med skolan den 25).
3. Försöka börja ta mig till skolan, vilket just nu känns som en omöjlighet.

Men något drastiskt måste göras!
Om jag hoppar av kommer jag nog börja jobba mer, så att jag kan flytta ut så snart som möjligt.
Skulle vilja ha en inkomst på ca, 15 000/mån vilket gör att jag har en bra buffert i september då jag förhoppningsvis flyttar till London.
Just nu känns det som ett väldigt "far away goal" men jag ska kämpa för det här!


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0