Help. I have done it again, I've been here so many times before.


Gjorde om samma gammla misstag.
Lyckades inte dygna.
Somnade 6 imorse.
Vaknade försent.
Spelade tibia.
Skulle fikat med kär vän, det gick åt helvete.
Tappade bort 4000kr, dvs min lön.
Grät, skrek och var otrevlig.
Hyperventilerade och försökte sjunga.
Det gick åt helvete.
Försökte ringa kontoret.
Det gick också åt helvete.
Har ätit för lite.
Skakar..
Skrattade när mamma låtsades stabba pappa med en sax.
Har ont i magen, och m är försenad.
Tittade på film.. typ ensam.
Är orolig.
planerna för imorgon dog.
Trött på Stockholm.
Och kylan för den delen.
Rökt och gråtit på din sjal.
Pratade med dig fast du sov.
Du hörde inget.
Sen var det bara tyst.
Nu ska jag sova bort allt.
Den här dagen sög..
Hoppas på något bättre imorn!

Comments
Postat av: K

Vill du leva såhär eller?

Ta tag i ditt liv och gör något bra med det, du har trots allt bara ett! <3

2010-12-02 @ 22:45:45
Postat av: elliot

eh, förlåt men jag förstår inte riktigt föregående kommentar..?



man väljer förfan inte att må dåligt, så dåligt att man inte riktigt kan klara av saker som är enkla och vardagliga för andra. men det kanske bara är jag som känner så.

2010-12-03 @ 00:13:34
URL: http://pusluspil.blogg.se/
Postat av: sarah

S, det är okej<3 K är en nära vän som förstår, hon peppar mig bara. Älskar er båda haha

2010-12-04 @ 19:08:07
URL: http://selcouth.blogg.se/
Postat av: Madde

Det kan också vara så att när man känt någon i vad som känns som en evighet så blir frustrerad över att denna person aldrig greppar tag om livet utan ligger på knä och väntar på mirakler som aldrig sker och man blir så arg för man inte kan göra något. Så vet jag att jag känner. Bli inte irriterad på de vännerna som blivit bortstötta och som gång på gång får höra att snart, den här gången och så vidare. Frustrationen dras upp till max är man bara kan stå och se på när någon faller <3

2010-12-05 @ 16:10:50

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0