Part your hair upon the right

Kom nyss hem, och borde egentligen sova. Men det kan jag inte.. Sover nästan inget längre... 6 timmar på 3 dygn. snart 4 dygn. Är kanske sjuk eller något? hm..

Har fått glass och tittat på lejonkungen med J precis. Gulligt värre måste till och med jag säga. Och jag är så otroligt "over dramatic and frustrated could care less emo girl" atm. Vet inte hur det gick till, men sådana här små ljusglimtar i  vardagen gör mig lyckligare. Vi skulle titta på en film som hette The Human Centipede. Men den var så dålig att vi sket i det haha.

Har fortfarande min fråga. Tusen frågor egentligen, men just den här hotar med att implodera. Men det går inte att fråga, inte än.. inte nu. Är inte stark nog att klara av att höra svaret.


Comments
Postat av: -

j?

2010-06-25 @ 02:40:10

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0