Oh and then she fell.

Text ifrån idag, kommer en annan dag. Suprised? Not at all.
Får se om någon bild blev bra ifrån bröllopet, men skulle faktiskt inte tro det.

Designen ska fixas. Men den får vara såhär töntig och opersonlig tills jag orkar ta itu med den. Nu har jag bara tagit ett tema, och ändrat lite så att jag iallafall slipper spy åt o-kreativiteten.

Mitt liv skulle också behöva fixas. Men hur fixar man egentligen sig själv?
Ska försöka komma ut till landet nästa vecka. Vill ta hand om hästarna, rida och försöka förtränga Stockholm och minnen. Det ska bli spännande och se om jag kan lyckas med det. Att lyckas stänga av mobilen som hela tiden blinkar ditt namn. Att lyckas stänga av den del av hjärnan som skriker efter någon, någon som vill orka med mig. Sitter och lyssnar på galet bra musik, och tänker att jag ändå är värd mer.. Jag är värd bättre. Men det är ju en sak och "tänka så" och en helt annan att faktiskt tycka så.
"Kan man inte älska sig själv kan man inte älska andra.." Bullshit säger jag. Men fan vad man sårar andra genom att inte kunna älska sig själv.



Imorn blir det Grillning. Det blir mys.. Håller tummarna på att allt folk kommer, att det blir bra väder och att Nadja har med sig vattenpipan ;) Inte alls en pik till dig baby nej nej..<3
Sedan har Madde lovat att hooka upp mig med en britt! Det låter som en otroligt bra ide. Börjar få tillbaka mina "Oxford Cravings"... Vilket betyder att jag kanske iallafall flyttar till England nästa år. Eller varför inte Wales? hm.



Oh, Juste!

GRATTIS SANDRA<3
20 år.. Tiden går sjukt fort och jag låter som en tant.



Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0