look at me, look at me now. Im a fake.

Varför så dryg för?
Vad är det för fel på dig, och vem är hon?
Kan du inte bara vara ta tag i dig själv och vara ärlig med mig. Jag orkar inte svansa efter dig, ge mitt allt för dig, finnas där 24/7, älska dig om inte du har något att ge.
Du fick veta något om mig, något som bara mina närmaste vänner vet. Något du inte förtjänar att veta om mig eftersom jag aldrig får veta något om mig. Det är som att prata med en vägg ena sekunden. Allt jag säger rinner av, coh du flyttar dig ifrån mig som om jag vore en plåga. Om jag irriterar dig så otroligt mycket, varför kan du inte bara vara ärlig och säga det?

Sen kommer de där stunderna då jag vet. Jag vet att du gillar mig, och att du behöver min värme lika mycket som jag din..
Men sen finns ju hon.

Kan du inte bara vara ärlig, för snart så orkar jag inte vänta på dig längre.

Comments
Postat av: -

Vill du ens veta vem hon är?

2010-07-06 @ 17:47:16

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0