Cut my life into pieces, this is my last resort.

Sov hos Nadja, det enda "vänskapliga- old me" jag gjort på länge. Jag dissar och sårar, och på något sätt verkar jag helt ha förlorat min social ability.

Iaf, vaknade försent och missade rugbyn. Hade säkert kunnat krigat in och kommit en och timme sent, men att kriga för något verkar jag också ha gett upp. Åkte hem irriterad på mig själv ist.
Packade lite grejer, väckte Johan, sprang på Nadja som ska till P&L och Alex (som ska vara hemma med mig för att jag är hans liv<333) sen åkte jag till Vällingby för att träffa Tichna.

Sen sprang vi runt i affärer, åt, tvingade johan att baka en ÄppleSmulpaj till oss. Mobbade Martin för att han valde en dålig form, sedan gick vi igenom en snabb grundkurs i "hur tjejer fungerar". Det tog Tichna typ 3 timmar att äta pajen, men efter det så åkte vi hem till henne iaf.
Så nu sitter jag här och ska sluta vara osocial. Om jag är riktigt söt kanske hon gör en god kall "underbarast i världen tichna smoothie" åt mig. Vi får hålla tummarna!
Peace!

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0