All the sounds, all I hear are the voices.

Var i stan med älskade Chalisa idag.
Vi börjde med att kolla på rean i affärer, förgäves leta efter en Nordea bank, vänta i kön till den och allmänt dö lite av hunger.
När jag hade hämtat ut min lön så bestämde vi oss att gå förbi Myrorna på väg till Medis. Problemet var bara att jag följde efter Chally, och hon följde efter mig. Så vi gick och gick och gick. Tillslut kom vi fram till S-station, så vi gick igenom den fram till Medis. Där satte vi oss på Taco bar och slukade maten på typ 10 min. Snacka om Paltkoma oh yes...



 


Saker som jag inhandlat med pengar ifrån min lön:
4 linnen
4 par trosor
En BH
Ett rött läppstift
Flytande eyeliner
strumpbyxor
en t-shirt
vita tygskor
Torrschampo
En jätte fin liten väska
Vax till benen
Fotfil
Fotkräm(oliv)
Målardukar
ett nagellack
plus mat, något jag säkert glömt och sådant hihi.


Sådant gillar vi (y).




Sitter just nu och väntar på att Alex ska äta klart, men alex äter (som vanligt) så galet segt! har väntat en timma nu. Men jag ska fan ha min promenad och mitt sällskap.. hihi han har inget val.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0