18 Juni


Idag var en dålig, dålig, dålig dag.
Rädd, förvirrad, sårad.
Min hand har nagelmärken inristade.
Min arm är sönderklöst.
Mitt hår är fortfarande fuktigt efter regnet som precis paserade.
Hur mår du?
Tre ord som du inte ens besvärade dig med att fråga.

Det är vid sådana här tillfällen som jag är lycklig att jag har människor i mitt liv som orkar fråga.
Som bryr sig om att fråga. Och främst; som genuint vill veta, och finnas där.



Niklas: Man måste leva vidare och hålla samman. Vara glad för den tiden man har fått med dem.
 Och inte vara ledsen för stunder man inte haft. Sorg är självklart men låt det inte få ner dig.
Det är inte slut ännu och kanske får du mer tid med personen, men räds inte det värsta<3

Utan dig hade jag seriöst brytit ihop. Älskar dig Niklas, tack för att du alltid finns där oavsett vad.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0