Who's Keeping score, on who is the WHORE?

Jag känner mig smutsig som om du har fläckat ned mig, men jag vet.. Jag vet att så är det ju inte. Det är på mina villkor och det är jag som tillåter mig själv att gå igenom det här. Men du vet för mycket och du spelar på min svaghet. Saker som jag borde hållt för mig själv, som du aldrig var värd att veta vet du nu om.
Men det är inte jag som är den svaga, den rädda. Det är du.
Jag känner mig smutsig, som om du har fläckat ned mig, men jag vet... Jag vet att du andvänder mig. Jag vet ju om det, och ändå så tillåter jag allting hända. Och att du känner till mina svagheter, att du gång på gång får mig på fall hjälper inte. Saker du aldrig borde fått reda på, som du aldrig var värd att veta vet du nu om.
Du är så jävla svag att det är skrattretande.
Som du sa nyss, All in eller inget alls. Det finns inget mellanläge.. men vad är vi isf?

Samtidigt som du är allt jag vill ha, så äcklar du mig så jävla mycket.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0