Test my arms, kick like crazy. I've been trying way to long.

Underbar kväll med underbara tjejer!

Vaknade typ.. klockan halv 5 idag. Eller, vaknade egentligen när johan ringde mig klockan 6 men klrade inte av att gå upp.
Skulle ringa tichna när jag vaknade men var helt död. Kom upp, lagade köttbullar, och dog i sängen igen.
Nadja och Amanda övertalade mig att åka med och titta på Eclipse (som var helt okej faktiskt!) och jag hoppade in i duschen.
Sen var det bara att ruscha till tåget, och på något mirakulöst sätt hann jag med det!

Vi lämnade biosalongen i en Jasperextas. Han är galet snygg, helt klart min favorit sen första filmen. Påväg ut hittade vi en full popcornkartong, tjejerna
brevid oss brydde sig tydligen mer om sina kroppar än vad vi gjorde, eftersom de lämnat allt.
Aja vi bestämde oss för att  vi ville ha dem iaf, och tog med dem ut.
Vi satte oss vi vattnet och chillade där. Nadja och Amanda kissade under tunneln som riktiga män, medan jag höll utkik.

Efter mycket bra samtal, och mycket mysighet fick vi sällskap av två killar som erbjöd oss Vin.
Vi chillade kvar med dem i någon timme, och hade good time haha :) Vi bytte nummer, och sedan begav vi oss hem.

Som sagt, underbar kväll med underbara tjejer. Den perfekta trion<3 haha älskar er.


Comments
Postat av: Nadja

älskar dig med

2010-07-17 @ 00:23:37
URL: http://msvicious.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0