Samma nätter väntar alla.

Ännu en vecka har gått.
¤En vecka då jag gjort så mycket att jag faktikst varken haft tid eller ork att updatera min blogg. Men ska göra en snabb genomgång, och när ja gkommer hem sen ska jag ladda upp bilder ifrån alla dagar och skriva en liten text om dagen :)

Veckan har bestått av grillningar vid klippan, Jobb, och många nattliga promenader med Alex. Chalisa masserade min rygg i måndags, så den kändes mycket mycket bättre på tisdagen. Men efter att ha jobbat onsdag torsdag var den rätt död igen. Så Niklas masserade igenom den, och nu är jag skyldig honom en öl någon dag. <3 Klart värt!

Bror och jag har setts nästan varje dag, och våra "långa promenader" har bestått i att gå ifrån parkbänk till parkbänk. vad annat förväntar ni er?
Hans hundar älskar mig mig mer än honom nu. och i förrgår skvätte Alex sand på hela mig när vi gungade. Hans förklaring? "Du är min syster, så då får jag göra så!" Tss.. jag godkänner nästan den förklaringen. men bara nästan!

Nadja har varit på Peace and love och jag har saknat henne.
Träffat madde en hel del eftersom att vi jobbat tillsammans. Det har kännts oerhört bra.

I tisdags var jag och shoppade med Alex. Det slutade med att det var jag, madde och simon som sprang runt och gav honom kläder att prova. Eller rättare sagt, jag och madde gav honom kläder som vi vill ha ( typ fina t shirtar) medan Simon sprang runt och hittade kläder till sig själv haha:)  Niklas och alex stod mest och skakade på huvudet, och gick ut och rökte.

Jonas tog upp kontakten igår också, och vi har snackat igenom en hel del. Sov hos honom men vi har bestämmt att vi bara ska vara vänner. Vilket jag tror både han och jag mår bättre av.. egentligen.

Jag saknar några. Men jag har mig själv att skylla.

Aja, bilder kommer ifrån alla dagarna hihi
Peace out!


Comments
Postat av: Arvid

[Jätteobligatorisk kommentar för att du har sånna awesome titlar]

2010-07-04 @ 23:41:28

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0