I can't take my eyes off of you..

Hemma!
7 dagar har spenderats på Landet, varav 5 dagar med kära vänner.
Niklas Tobbe Nadja och Malou kom ut på lördag eftermiddag. Vi åt, jag berättade de tre reglerna som gällde på mitt land.
 Dvs.
    1. Kissa i skogen som äkta män.
    2. Släng inte Fimpar i naturen
    3. Väsnas så mycket ni kan på både dagen och kvällen. Eftersom att Mina Grannar alltid väsnas.. Payback.

Senare på kvällen Joinade även Johan oss.
Vi badade, och chillade, och hade det allmänt mysigt.
Killarna åkte hem på söndagen men Nadja Malou och Jag chillade vidare tills idag. Vi gick till brunn för att köpa nödvändigheter. GICK! det tar över en timme. Pallar inte dra hela historien men den kan väl förkortas med ett ord; Fail.
Sen har jag och Nadja även pratat hemligheter, varit osminkade och sunkiga, ätit potatismos och bearnais sås, badat, fiskat, blivit dödade av malou som hela tiden sätter sig på oss.. osv osv!
Mysig helg som fan.
Du är typ den enda jag skulle kunna stå ut med såhär Nadja. även fast du är världens DÅLIGASTE förlorare när et gäller kortspel.

Puss<3

Comments
Postat av: Nadja

detsamma, haha!

i know, but you like it (;

2010-07-16 @ 02:58:47
URL: http://msvicious.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0