Breath starts to shorten, and heartbeats pound softer.

Mest tid har spenderats med Nadja. vem annars?<3
Nadja sov hos mig häromdagen. Vi hade jobbat, som fan och var helt galet trötta. Sedan låg hon i sängen och pratade om att vi inte skrattar åt varandra utan med varandra. För att "Vi är ju vi, jag, du är lix jag så vi är ju jag.. så då skrattar vi ju med varandra. för vi är du och jag, jag" typ. Sedan garvade vi alltför länge åt hennes vackra logik och sen däckade vi och sov till halv sex, på kvällen. Mys.

Igår träffade vi även Amanda<3 Länge sedan, och jag ha saknat min Kalmarie. Fick ett par jätte fina skor och lite kläder av henne, gullig tjej. Hon bjöd på avslagen halvkall cola, och sedan åkte dem två hem till nadja och jag åkte hem. Sov hos Johan, och chillade kvar där när han åkte till jobbet. Trött tjej javisst!

Just nu sitter jag Med älskling, och hon spelar och sjunger och vi ska snart träffa Alex.



Det har blivit Många underbara promenader med Alex den sista veckan. Har Även träffat Tichna.. vilket alltid är lika mysigt.


GRATTIS ARVID 18år!!<3



Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0