As I lie in my apartment and I wonder where you are… There are a million holes in my heart.

Om 30 minuter åker jag till Landet. Flyr allt här hemma, flyr allt jag inte orkar med just nu.
Social.. jag orkar inte vara social, vill inte träffa min släkt imorgon. Vill inte sitta och le, låtsas att allt är okej. Inget är okej. Fyller 19 om mindre än 24 timmar. 19 år.. Känner mig inte pepp någonstans. Det känns om om jag ha förstört mig själv under alla år. Som om jag inte levt, och ärligt talat känner jag inte någon som helst vilja till att ändra det. Snart är jag gammal, då kommer jag ångra mig ännu mer än vad jag gör nu. Men äsch!
Nu är jag för emo för mitt eget bästa.

Nadja kommer ut i helgen, Niklas också. Alex kommer väl förhoppningsvis. älskar er<3
Skriver när jag kommer hem igen.

Saknar dig.

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0