Why can't I be what you need, a new improved version of me..

Dag 2.
Min första kärlek.

Denna ville jag helst inte skriva ut. Tror att jag ska göra det kort, vi får se vad som händer när jag väl börjar skriva..

År 2008(?) eller var det möjligtvis 2007(?) ?
Träffade N's kompis J. Blev DÖDLIGT förälskad... Om man ska säga sanningen har jag nog aldrig varit så läskigt kär förut?
Nu såhär i efterhand vet jag inte riktigt om det var normalt. Jag menar jag har ju gillat folk innan och efter, men jag tror aldrig jag fallit så handlöst för någon annan. Tänker fortfarande på honom ibland. Underbart? Nej.
Vi klickade, hade kul. Men det sket sig tillslut pga mig.
Den där känslan man får när man verkligen känner sig naken och avskalad gjorde att jag fegade ut. Klarar inte av att tappa så mycket kontroll och känna mig så utelämnad.
Men om han kommer in i samma rum som mig känner jag det, får svårt att andas och blir varm i hela kroppen. Då kan ni kanske tänka er hur det känns när jag väl SER honom, eller rör honom.
Mer än så tänker jag faktiskt inte lämna ut.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0