Min(a) bästa vän(ner).

Min bästa vän.

Denna fråga är så absurd att jag knappt kan skriva.

Jag har många jätte nära vänner, som jag helst inte betraktar som bättre än varandra. De är helt enkelt olika och perfekta på sitt sätt.
Tänker dock göra såhär.

N= Pusselbiten som gör mig komplett, så är det bara. Vi fungerar så bra tillsammans att jag blir rädd ibland. Visst bråkar vi då och då, men vi hör ihop.

T= Bff sen 4:an. Hon som alltid varit min bättre hälft, och som jag aldrig skulle kunna klara mig utan. Kan inte ens tänka tanken på att inte ha henne i mitt liv.

H&S= mina småsystrar. Hela livet har vi haft tillsammans, och ni blir aldrig av med mig.

A= Min bror. Han är min soulmate. Vi är så lika, förutom att han har en kuk och jag fitta och bröst. Fast han är avundsjuk på dem det vet jag!

M= min syster. Hon som jag hoppas aldrig kommer försvinna. Och som verkligen har ett eget litet rum i mitt hjärta.

A= Ingen är så godhjärtad som denna människa. Hon ger fan getter till Afrikaner, och tar sig ALLTID tid att prata om man behöver. Du betyder.

L= Även om hon befinner sig i Norge betraktar jag henne ändå som en av mina bästa vänner. Hade aldrig klarat mig utan henne i Japan. Helt underbar människa.

Sen finns det så många andra. Som står mig otroligt nära, och gör mig till den jag är.
Men dessa 8 är del av min familj, de är så mycket mer än "min bästa vän".


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0