Hey, don't go.




Sarah(jag) sitter med Nadja på tåget, och ritar upp olika planeters symboler på handen.

N: Vad gör du?
S: Ritar de olika planeterna -visar Nadja- ... Vafan heter planeten brevid Saturnus?!
N: öööh... Jag vet inte!?
S: men säg bara alla planeter du kan?
N: ehm.. Asså.. Solen?
S: fler?
N: Merkurius, venus... ööööh jorden?
S: hhhahaha, nej nej och Jorden heter Tellus?
N: OFTA?! men aaha.. öööh. VESUVIO då?
S: ...
N: Det finns väl en planet som heter det?!
S: ...




Pappa och jag sitter och försöker installera en Drivrutin till min webcam.

P: Men klicka inte så fort?!
S: MEN palla! jag orkar inte läsa.
5minuter senare.
S: fan vad långsamt det går.. vafan!!
P: Det var därför du inte skulle klicka såfort.. nu håller du på att installerar den recommended versionen.. Dvs en massa skit.
S: Men vadå skit, jag fattar inte vad jag annars skulle gjort. NÄ nu stänge vi ner skiten och börjar om.
P: men vänta lite, stäng inte - Jag stänger ned- ned.. SARAH?! jag sa åt dig att inte stänga ned.
S: jag pallar inte, bättre såhär..
P: Klicka inte förbi allt den här gången då.
Gör om allt igen
P: klicka inte så fort!
S: NÄ NU SKITER JAG I DEN HÄR JÄVLA BULLSHITEN. FAN.

P:  DU HAR FAN DAMP?! -går iväg-
S: ...




Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0