Day one becomes day two, day three becomes day four.. it's not like anything has changed.

Sitter hemma hos Johan och skriver. Han är ute och äter och är tråkig.
Jag är ganska tråkig också. Och på dåligt humör. Tror att "you bring out the worst in me" är ett passande citat för att beskriva situationen.
Thaimat är gott dock. Det räddade halvt min dag.. och sällskapet. Även fat sällksapet gör mig dubbelt så förvirrad jämfört med innan. Jag vet inte, Du vet inte. Vad vet vi egentligen?
Är inte pepp på fjärilar i magen, och trodde jag var över det. Tydligen inte.
Denna gång är likadant som vanligt.
Tur att jag har ett fint nytt linne som jag köpte på rea, och att lönen kommer in som den ska. (det går bra nu)
Nyår imorn. Kommer säkert sluta med att jag bojkottar i sista minut och stannar hemma med lite champange, vin och cigg. Det blir nog bra.. Vi får se. -SUCK- nyårsångest. ÅNGESTÅNGESTÅNGEST.
Nejdå. Det går bra nu.
hah

Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0