DAG 01.

Om mig:

Basics
Namn: Sarah G Edlund
Ålder: 19 år
Födelsedag: 09 Juli, dvs Kräfta.
Boende: Radhus i den lilla förorten Vällingby.
Skolgång: Vinstaskolan, Wallisellen international school, Ellen key, Musicantum, Yokohama Kouksai koko och nu Musicantum igen.
Dagens status: Pluggar in allt för att ta studenten till sommaren.
Relationsstatus: Jadu..

Favoriter
Té: Kanel
Mat: Det som är gott.
Cigg: Marlboro Fresh
Film: Kan verkligen inte välja.
Böcker: Kan inte välja här heller.. hahha tråkig tjej.
Band: Helst sådant som ingen annan lyssnar på. http://www.lastfm.se/user/Coulrofobi = min musik.
Serie: Tror jag nog måste välja Scrubs som all time favourite.

Personlighet
Positivt: Hjälper, stöttande, uppmuntrande, omtänksam, fungerar bra med andra, rolig, pratar som en iller på amfetamin, skrattar lätt, är mysig, kreativ, smart, accepterande, dömmer inte andra speciellt lätt. Lär mig saker relativt enkelt, har ganska lätt för att lära ut, peppande, finns där för mina vänner när jag själv inte är helt nere.

Negativt: Jag är keff.. haha nämen, jag har lätt för att bli sårad. Tar saker för personligt, har ingen stake, har svårt att vara "ledare", lat, orkar inte göra något. Har jätte svårt för att bry mig om mina konsekvenser.. eller jag vet vad som kommer hända och jag bryr mig men kan inte göra något åt det. Jag är deprimerad. Har för svårt och för lätt att lita på folk. Släpper inte riktigt in folk nära inpå längre.

Tycker om
Intressen: hahha känns som detta är typ 1:a klass igen.. Men Musik, Sena mysiga kvällar på sommaren med bra vänner, Historia, måla/pyssla, läsa, jobba med olika givande saker, skriva, fota och psa, xbox.

Allmänt: Ärlighet, öppenhet, människor som vågar ge och bjuda på sig själva, människor som inte dömmer. Vattenpipa, lägereldar, varmoboy efter en lång vinterpromenad med någon man tycker om. Att sitta ensam i en fin park på sommaren och skriva. Bra kvällar med familjen, att höra mina vänner berätta om roliga/tråkiga händelser i deras liv. Känslan när någon man tycker om kramar en bakifrån OSV OSV. Could go on forever.

Tycker inte om
Mkt.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0