Back in style.

UPDATE.

24 dec:

Spenderades hos mormor. God mat, mysig stämning, underbar familj, och fina små julklappar.
Julklappsrim, Gissningar om att det var en dildo. Tomten som kom, och ville att jag skulle sjunga.
Bilresan hem, mitt ute i ingenstans. Härliga mörker och vit snö.

25 dec:
Dagen spenderades med cola, choklad och min XBOX. Kvällen borde ha spenderats ute, men var verkligen inte pepp. Borde dragit till MP, men gick till Johan istället. Dåligt val tror jag, men det är lätt att vara efterklok

26 dec:
Första gången jag inte stod utanför affärerna när de öppnade. Men var lite fin i kanten och kom till stan runt 1 tiden. Både jag och Nadja försov oss, så it's all gooood.
Vi shoppade. Det var mysigt. Min påse ifrån Weekday med min nya fina stickade tröja försvann. Där låg även min plånbok, 350 spänn och bankomatkort men för mycket pengar på. Min dag kunde varit förstörd, men hade köpt en ny fin jacka ( har ju ingen ) och en nyårsklänning.. Sedan var jag ju även men Nadja, så äsch! Det var en fin fin dag.
Vi åkte senare till kista och mötte upp med Adi. Fina söta tjejiga adi. haha<3
Mer fönstershopping. Sarah's nya kärlek (ett par höga, svarta sammetswedges på vagabond). Shopping åt adi och GAME STOP.
Sedan fick vi skjuts hem av adi. i hans gamla gamla gamla röda lilla ford.
En obligatorisk fika på McD hann vi även med, och nyår planerades. Konspirationer om hur vi ska pimpa bilen kom även till. Blommor, rött, gult och lila med en hårig rattmuff. Hippiebilen oja.
När vi åkte mot vällingby döpte vi den fina forden till Gamla Bettan. Hon är charmig hon.
Och för sisådär 10 minuter kändes det som att vi var tillbaka 1968 då vinyl spelades högt i högtalarna och det röktes flitigt inne i bilen.
Blev avsläppt, men konversationerna fortsatte ändå via sms resten av kvällen.
Somnade framför tvn.

27 dec:
En snabb shoppingrunda fönstershopping med Hanna. Mysigt prat, och över exalterad Sarah.
Middag med Nadja i stan. Kycklingtallrik, med drama.
Sen en otroligt fin kväll i stugan, men så mycket skratt att jag mådde illa.
Tobbe, Micke, Niklas, Nadja och Eva<3
Spel spelades, vi skrek och gissade och försökte febrilt förklara för varandra. Ingen och alla fattade olika, men det var bra. Låg i snön två gånger, ingen gång med flit. Och kissade med Nadja på toan sådär som tjejer tydligen ska göra.
Mysig kväll helt enkelt. Och ännu mysigare att Nadja sov hos mig.

28 dec:
Vi vaknade upp en halvtimme innan vi skulle träffa Annica. Planen att åka till stan och fika ströks, och hon kom hit istället. Jag sov när hon kom men var snygg ändå. det var nadja med för den delen.. Nyvakenhet i sin bästa form.
Två av de människor jag älskar mest på samma plats, julmat pommes och bearnaisås. Fint prat och uppdatering, och liten promenad.
Chillkvällen nr.1 senare. Med keff kille på FB, men det spelade ingen roll för mina och Nadjas ögonfransar var långa. Och allt var bra.


Comments

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0