Another day, just believe.

HAHA. Bra dag.
Vaknade 9, tog mig till skolan. Har fått alla mina arbeten som jag ska läsa av på distans nu, och ett arbete gjorde jag klart i väntan på musik Cafét.
Åt på BK med finaste Nadja, Arvid och Simon.

A: Hur träffade du honom då?
N: Chatroulette
A: HAHHAHAAHHAHHHAHAHAHHHAHAAH -never ending laughter-
N: Men jaaaa...
Si: HAHAHAHHAHHAHAHHAHAHA ofta online?
N: ...
A: VILKEN KROPPSDEL VISADE HAN FÖRST?!


Dagen bestod annars av att Prata med Min engelska/Svenska lärare. Titta på Anna när hon försökte forma sin kropp som en Femma. Sedan ta bilder på Anna och Kourosh när de tävlade om vem som gjorde bästa siffrorna. Bilderna finns nu på FB för omröstning.
Har fönstershoppat med Nadja, chillat med massa peeps i väntan på kammarCafét. osv osv..


Hade sällskap av Sötaste Anna hem. Vi har ju inte direkt pratat så mycket hittills, men galet mysig tjej det där!<3

Jag bestämmer mig för att köpa choklad med sms i en selecta automat.
S: Anna, kan du kolla vad maskinen heter?
A: ööh.. Selecta?
S: HAHAH, asså nej. Vad den heter så att jag kan messa.?
A: VA?
S: jaaa? Är du dum eller? haha
A: Men vadå?! kan man messa maskinerna?
S: ... ja.
A: HAHAHH VA?! vad cooolt! När började dem med det?
S: ...



Comments
Postat av: Anna

Jag <3 akrobatik.. eller vad det heter.



Jag tycker det var roligare att du visste att man kunde skicka sms och betalade 40 spänn för en 100g chokladkaka haha!

Du är gullig du :)<3

2010-12-09 @ 23:43:58
Postat av: sarah

Oja, du är såååå akrobatisk.. <3

ÄSCH! det var värt 40 spänn hahha

2010-12-10 @ 02:21:28
URL: http://selcouth.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0