I feel you in my heart, and I don't even know you.

Jag vill ha någon som skrattar åt mina skämt, och någon som kommenterar hur söt jag är när jag skrattar. Någon som samtidigt kan vara gravallvarlig och förstående när vi pratar om svåra saker som jag alltid har så svårt att tala om. Sådant som jag hellre håller inom mig. Någon som jag kan skrika på och kalla dum i huvudet när vi diskuterar något onödigt, eller någon som håller med mig i åsikter.
Vill ha någon som håller min hand bara för att, och som andas mig i nacken när han håller om mig bakifrån. Jag vill ha någon som viskar små söta saker i mitt öra, för att leendet han får tillbaka är värt det.
Jag vill smälta varje gång jag hör en röst, känner en lukt.
Behöver någon som knappt kan ta sig ut ur sängen på morgonen eftersom han inte vill lämna mig.
Någon som gör frukost till mig, någon som jag kan göra frukost åt. Någon som kysser mig ofta och länge, och som helst inte vill släppa mig för minsta lilla. Som ringer mig ifrån bussen även fast jag stod och väntade med honom där. Jag behöver någon som hela tiden kan bekräfta mig, men samtidigt ska han ha sitt liv, sina vänner och inte hunda efter mig. Jag behöver någon som håller mig sällskap via telefonen när jag går hem på sena nätter. Eller som går hem tidigare för att han hellre vill se till att jag kommer hem säkert.
Någon som lånar ut sin tröja eftersom jag alltid fryser. Och håller mig sällskap när jag inte längre klarar av att vara social. Någon som kanske inte alltid vet vad han ska säga, men som alltid försöker finnas där. Någon som smsar mig mitt i natten för att säga att han saknar mig.
Någon som håller om mig då jag är rädd, som håller min hand i skogen, håller om mig när det blixtrar, som kramar mig när vi ser på film.
Jag vill ha någon som retsamt kittlar mig fast jag hatar det, och som smeker mitt hår när han tror att jag sover.
Som alltid ler mot mig med ögonen, ärlighet.

Någon som bryr sig på riktigt, och inte bara låtsas.
Någon som inte bara bryr sig om mig, men om mina vänner.. någon som genuint vill vara del av mitt liv.
Jag vill att någon ska förstå mig, och jag vill att någon ska veta
 vad jag kommer att tänka och göra innan jag själv gör det.
Jag behöver någon som inte tvekar, och som vill ha MIG.
Någon som vågar säga "Jag älskar dig"


Comments
Postat av: niklas

hrm... du kanske borde se över dina typ... förväntningar?

2010-08-16 @ 13:18:53
Postat av: elliot

Sarah, jag börjar ju nästan gråta lite "/ <3

2010-08-21 @ 16:12:38
URL: http://excessum.blogg.se/

Give your POV here.:

Name:
Remember me?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloga:

Comment:

Trackback
RSS 2.0